♡lida♡

اینم وبلاگ یه پی جی لاور!

خبر های جدید فصل شیش گروه شب نقاب😅

1400/8/2 10:21
نویسنده : ♡lida♡
371 بازدید
اشتراک گذاری

پی جی لاور های عزیز همین طور که همتون می دونین فصل 5 در حال انتشاره و قسمت هشتش 6 روز دیگه پخش میشه در 18 ژوئن 2021 تایید شد که فصل 6 در حال ساخته و در سال 2023 پخش میشه.

این فصل کلا 35 قسمت داره که 26 قسمت مثل قسمت های معمول ، 6 قسمت مثل ninja power up و 3 قسمت 44 دقیقه ای مثل قهرمانان آسمان داره

گفته شده در این فصل یک بیابون یخ زده کشف میشه و یک سیاره جدید هم در این فصل میاد خرابکارها در این فصل بیشتر میشن و بعضی دوستان به سمت قهرمانان بر می گردند که احتمالا به این معنیه که چندتا از خرابکارها به گروه شب نقاب اضافه میشن😃😃😃😃😃😃

همچنین گفته شده که سال 2023 تمام شخصیت ها به بازار وارد خواهند شد بچه ها اگر گفته شده تمام شخصیت های شب نقاب سال 2023 به بازار وارد میشن (دقیقا سالی که فصل 6 میاد) به این معنی هست که ....

فصل 6 ، فصل آخر شب نقاب هست و آخرین فصل در سال 2023 منتشر خواهد شد خدایا باورم نمیشه چرا این نعمتو از من میگیری چرااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢

بچه ها راستی من اینارو از یه کسی تو تستچی با اجازه خودش کپی کردم😢

پسندها (6)

نظرات (4)

نرگسنرگس
2 آبان 00 15:12
🤩

5 آبان 00 13:26
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
♡lida♡
پاسخ
حتماً🌷
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
26 آبان 00 20:39
چه خوب خیلی منتظر فصل جدیدش بودم😀
♡lida♡
پاسخ
منم😅
𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽𝒩𝒶𝓏𝒶𝓃𝒾𝓃 𝐹𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽
26 آذر 00 13:51
سلام
راستی اسم شما چی هستش من نازنین فاطمه هستم. 
♡lida♡
پاسخ
سلام😘
من لیدام😉
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ♡lida♡ می باشد